Tuesday, April 9, 2013

2013 yang kulewati

Pejam celik dah pun bulan April 2013
setahun dah berlalu
aku masih lagi seperti dulu cuma usia je kot makin meningkat
hehehe sekarang zaman kitorg sume dah abes belajar
ada yang teruskan hidup dengan bekerja 
ada jugak yang menyambung pelajrana ke peringkat Master
 apa pun yang korang sume buat aku doakan yang terbaik agar sume nye berjalan lancar

tak tahu nak mulakan dengan cerita yang mana
tahun 2012 berlalu dengan begitu cepat
banyak kenangan suka duka sepanjang 2012
dari cite pasal belajar sampai la ke cerita psala kawin2 ni
Alhamdulillah byk perkara baik berlaku sepanjang 2012

so now 2013
aku harap korang masing dah capai sekurang2 nye dua dari azam korang tahun ni lah ye..
dah masuk tengah tahun ni hihihi
aku membayangkan tahun ni akan berlaku perubahan yang agak besar bagi insan mcm aku
bila dah dua org adik aku dah mendirikan rumah tangga
dorg pun dah tinggal dgn suami masing2..
syukur Alhamduluillah ke hadrat Ilahi kerani memberikan kan kami rezeki yang melimpah ruah
Alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar

sekaian sampai sini je dulu kot.. nanti ade masa kita sambung lagi hihi...
teringat akan kata2 sesorang tu..
"kalau kita tak mampu menjadi garam tuk mengawet ikan jangan pula kita jadi lalat yang menghancurkan ikan tersebut"
renung2kan dan selamat beramal... :P

No comments: